Покарання за неякісне надання послуг маршрутного транспорту
Наприкінці 2018 року під шантажуванням та обіцянками покращення сервісу приватних перевізників маршрутним транспортом було підвищено плату за проїзд з 4 до 5 гривень. Ця ціна була б справедливою, якби всі перевізники дійсно покращили якість надання послуг (стан самих маршруток, встановлення GPS-трекерів (без перешкодження їх роботи), рух по затвердженому графіку та інше), однак за більше ніж пів року по більшості перевіників абсолютно нічого не змінилось: транспорт в такому ж незадовільному стані, GPS-трекери не встановлено/не працюють майже не усіх маршрутках, запізнення по графіку як були по половині маршрутів так і залишились (наприклад, по тому ж маршруту №6 інколи маршрутку потрібно чекати майже годину). Також лише в деяких маршрутках є QR-коди для оплати квитка пасажирмами, що суттєво покращує комфорт від користуванням громадським транспортом. Яскравим прикладом проблем з якістю надання послуг приватними перевізниками є різниця скаргах громадан на маршрутні та тролейбусні перевезення (221 та 19шт. відповідно) за 2018 рік у міську оперативну службу 1505. Пропоную покарати даних перевізників штрафами, а при повторному фіксуванні проблем (запізнення по маршруту, не встановлено/не правює GPS-трекер, не відремонтовано/не змінено транспортні засоби, що перебувають в незадовільному стані) проводити новий тендер по даних маршрутах з позбавленням їх права участі в ньому або ж повернення до ціни в 4 гривні за проїзд , оскільки їхні умови були виконані (ціну на проїзд підвищено), однак з їх сторони за весь цей час обов'язки не були виконані. Це потрібно робити саме зараз, оскільки знову це питання може піднятись зимою й відповідні перевізники можуть знову маніпулювати невипуском своєї техніки на маршрути в холодні/засінжені погодні умови, коли в населення не буде аналогу переміщення по місту.
Збір підписів завершено
255 підписів з 500
необхідних