Розвиток тролейбусних мереж
Транспортна ситуація у м. Черкаси вимагає розвитку міського електротранспорту. Для цього, крім власне закупки нових тролейбусів, потрібно звернути увагу на розширення контактної мережі, адже існують досить завантажені автобусні маршрути, які просто неможливо компенсувати тролейбусами. Так, доцільно прокласти тролейбусну мережу за наступними напрямками:
- вул. Гагаріна від перехрестя із Припортовою - Замковий узвіз - вул. Байди Вишневецького до бул. Шевченка. Загальна довжина - 3,5 км; дозволить забезпечити повноцінним тролейбусним сполученням Митницю, замінивши автобусні маршрути № 11, 21 (частково), 36.
- вул. Небесної Сотні від бул. Шевченка - вул. Хрещатик до вул. Байди Вишневецького - бул. Шевченка. Довжина - 1 км (без урахування ділянки по Б. Вишневецького, кщо прокладати мережу з Митниці, інакше +250 м). Альтернативний маршрут на випадок перекриття бул. Шевченка, що часто трапляється.
- вул. Мендєлєєва від вул. Дахнівської і далі через ліс до вул. Смаглія (мкр Лісовий). Довжина - 1,5 км, дозволить організувати сполучення Лісового мікрорайону з районом обласної лікарні і покращити його зв"язок із рештою міста.
- Від повороту на сан. "Україна" до шпиталю (800 м), для організації тролейбусного сполучення з Дахнівкою і компенсації автобусних маршрутів № 11, 31.
Оскільки орієнтовна вартість прокладання 1 км контактної мережі складає близько 4.7 млн. грн, сумарна вартість всіх описаних ліній повинна складати біля 32 млн. грн. Пропоную розглянути питання про включення до міського бюджету програми будівництва описаних мереж, хоча б у кілька черг.
Збір підписів завершено
251 підпис з 500
необхідних