Про встановлення коефіцієнтів заробітної плати службовців органів місцевого самоврядування м.Черкаси та приведення її до соціально справедливого рівня
Друзі, невже нікому ніколи не приходила в голову думка, що можна легко позбавитися спекуляцій навколо зарплат чиновників і дуже легко продемонструвати політичну волю до соціальної справедливості?
Законодавство дозволя широке поле для маніпулювання. Зарплати встановлює закон, а надбавки до них голосують депутати Черкаської міської ради. Такий собі мєждусобойчик, враховуючі що в ті чи інші періоди часу представники практично всіх політитчних сил побували у провладної кормушки, або там є нині. То може настав час хоча б спробувати зробити крок на зустріч соціальній справедливості?
Я ПРОПОНУ, ПРИВ'ЯЗАТИ РІВЕНЬ ЗАРПЛАТИ ПОСАДОВЦІВ ДО РІВНЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ НАЙМЕНШОГО МУНІЦИПАЛЬНОГО СЛУЖБОВЦЯ.
Пропоную ввести, наприклад, 5 коефіціентів. Міський голова, звісно, має отримувати найвищий коефіцієнт - 5. Бо на ньому лежить більша частина відповідальності і саме йому це довірили мешканці міста. Його заступники, секретар місьради, директори департаментів (хоча щиро дивуюся навіщо вони потрібні за умов наявності такої кількості заступників) отримуватимуть зарплату, що становитиме від 3.5 до 4 мінімальних зарплат дрібного службовця.
Начальники відділів, головні спеціалісти, спеціалісти, молодший персонал та інші категорії працівників матимуть зарплату в 1.5 - 3.5 рази вищу за ту, що отримує наймолодший за посадою їх коллега.
Наприклад, секретар- діловод, чи молодший спеціаліст, чи працівник техвідділу отримує зарплату на рівні 7 тисяч гривень (на справді значно меншу), то міський голова буде мати оклад 35 тисяч гривень, а заступники отримуватимуть 28 тисяч гривень. Цілком пристойна та соціально справедлива зарплата, чи не так? Хоча нині ці зарплати значно вищі. А от, якщо вирішать підняти оплату праці найдрібнішому працівникові, скажимо, ло 10 тисяч грн, то і голова і заступники стануть отримувати зарплату в розмірі 50 та 40 тисяч відповідно.
Для введення цієї системи не важко в самі стислі терміни підготувати коефіцієнти за штатним розкладом апарату управління містом, та зробити відповідні перерахунки. Потім підготувати проект на сесію Черкаської місьради. Одночасно слід заборонити використання таких форм оплати праці, як укладання цивільно-правових угод з працівниками не з штату. Ця заборона унеможливить виведення грошей за фіктивними угодами.
Одночасно слід розглянути і виділити напрямки робіт та послуг населенню, які моуть виконувати сторонні організації на умовах аутсорсінгу і з врахуванням також цього чинника підготувати нову структуру апарату Черкаської міськкої ради.
Я переконаний, що загальний обсяг фонду оплати праці буде зменшено, припиняться маніпуляції чиновників зі своїми преміями та в решті, виграє все місто.
І головне - все має бути прозоро. Інформація про зарплати міського голови , його заступників не має витягатися в якості пропаганди під час політичних суперечок, а матиме характер доступної та зрозумілої інформації для кожного черкащанина.
Ми маємо застарілу, дорогу та мало ефективну систему управління в місті, що практично повторює радянську модель. Багато років тривають балачки про введення електронного бокументо-обігу, електронного урядування і дуже багато тих, хто під час виборів, заявляв про скорочення апарату управління містом. Як результат - левова частина коштів громади використовується малоефективно і непрозоро.
Збір підписів завершено
53 підписа з 500
необхідних