щодо недопущення злиття КП "Придніпровська СУБ" та "Соснівська СУБ" в одне комунальне підприємство
17.01.2018 року Черкаською міською радою, незважаючи на зауваження профільного Департаменту житлово-комунального комплексу та зауваження відділу загально - правових питань Черкаської міської ради, а також всупереч нормам чинного законодавства ухвалено проект антигосподарського Рішення Черкаської міської ради № 784-8-рд "Про припинення комунальних підприємств житлово-комунального комплексу". Вищезазначеним "проектом" передбачається створити на базі комунальних підприємств «Соснівська служба утримання будинків», «Придніпровська служба утримання будинків», «Служба утримання будинків «Митниця» комунальне підприємство «Міська служба утримання будинків». В основу необхідності припинення комунальних підприємств автор вказує, що засновник (тобто Черкаська міська рада) "фінансуючи житлово-комунальну галузь, не має можливості контролювати використання бюджетних коштів". Серед "підтвердження" у "проекті" описується якась "позиція керівника" КП «Придніпровська служба утримання будинків» (№3445 від 19.10.2017) щодо запиту секретаря міської ради. Прошу звернути увагу, що у "проекті" відсутній будь - які економічні розрахунки по визначеним періодам та в розрізі обсягу наданих "бюджетних коштів" комунальним підприємствам. Також не проаналізовані фінансові плани, врешті решт не розглянуто звітність останніх, котра подається до Департаменту житлово-комунального комплексу. Подібні формулювання спонукають мене до висновку про необізнаність ідейників проекту з положеннями чинного законодавства, адже в питаннях контролю засновника (Черкаської міської ради) є механізм і спосіб контролю комунальних підприємств. Не варто вдаватися до маніпуляцій. Даний "проект" тільки робить заручниками працівників комунальних підприємств, що припиняються шляхом створення єдиного підприємства, адже ніхто не гарантує їм майбутнє працевлаштування. Винає ще одне питання: "А чому не врахована думка громади? Чому не проведено опитування?". Соснівська СУБ та Придніпровська СУБ територіально є зручними у наданні послуг населенню. Щодо статусу управляючих компаній, то вони з урахуванням нової редакції Закону України «Про житлово- комунальні послуги» від 09.11.2017 року за № 2189 – VII можуть бути у комунальної форми власності. Місто Київ є прикладом управляючих компаній, що належать територіальній громаді. Недолугість оптимізація системи органів державної влади має для Черкаської міської ради стати прикладом, а той й уроком в питаннях управління. Хіба у новостворених органах внаслідок об'єднання 3-ох або більше одиниць зараз є лад??? Який практичний сенс руйнувати cпочатку підприємства, а потім думати як створити один?
Збір підписів завершено
252 підписа з 500
необхідних