Дозволити маршрутам №115, 162 зупинятися у межах міста
Те, що Епітрансу мало грошей від усіх маршрутів, те що саме він попросив заборонити зупинятися своїм конкурентам у місті - зрозуміло, це стабільність.
Розберемо приклад з №115. Конкурент в нас хто? 5 - ТОВ "Епітранс". Не заперечую - 115 це точнісінький аналог 5, тільки перший виконує приміські рейси на Слободу/Геронимівку. Якби ТОВ "Епітранс" доброякісно виконував свої послуги, а не у вихідні стоять на Момота та Епіцентрі, аби 100й раз за день зробити переку;, якби їздив згідно графіком, а не коли в кожному автобусі 5 весить графік 115... Кожна розумна людина з р-ну Луначарки, Південно-Західного, Хімселища користувалася маршрутом 115 аби дістатися до ПЗ, Луначарки - іншого сполучення туди немає! Звісно є 14 тролейбус, але кому він потрібен, коли їздить до 12 дня? Та і як тільки тим тролейбусом добиратись до р-ну Хімселища? У 115 виручка за день мабуть на 70% складається лише з міських пасажирів, бо навідміну від 5, він хоч по графікам їздить! І це я розібрав лише приклад для міських пасажирів, але не лише нам зручно, а й товаришам з тієї же Слободи, Геронимівки. Як цим людям добиратися на роботу, на навчання, може комусь хоч 18+ в Черкасах треба буде зробить, але доїхати до своєї дівчини не зможе!
Як каже Отрешко: "Якщо жителі Слободи відчувають певну незручність, то в них є ефективне рішення: зібрати сільраду і проголосувати до приєднання до Черкаської міської тергромади". Цей коментар був найсмішнішим. Може ми одразу Київ, Одесу, Дніпро приєднаємо до Черкас? А чому нє? Щоб незручностей не відчували. Отрешко продався ТОВ "Епітранс", тепер пляше під його дудку, але нажаль він цього ніколи не признає. Авжеж, кому вигідно казати, що він брав хабар?
Розберемо приклад з №162. Конкурент в нас хто? Канєшно же наш любімий ТОВ "Епітранс" - 26, 21! Та сама ситуація для жителів Руської Поляни та Слободи, як їм добиратися до міста? Така ж сама ситуація і для жителів Черкас, коли вони по Надпільній/Благовісній сідали у 162 і їхали до прикладу на Базу ОПС.
Що рекомендую зробити?
Дозволити маршрутам №115, 162 зупинятися у межах міста. Ці маршрути необхідні для наших не тільки для товаришів з Слободи, Р. Поляни, Геронимівки, а й для перевезень по місту, адже ТОВ "Епітранс" не вміє виконувати нормально перевезення.
Звісно, коментар Отрешка буде один: "Я ніколи не бачив скарг на роботу цих маршрутів" (з приводу маршрутів 5, 21, 26). Але ж Отрешко ніколи і не дізнається про скарги, коли не читає ніякі групи у Фейсбуці, там де засерають не тільки роботу ТОВ "Епітранс", а й його самого. Нажаль, у нас продажна влада.
Автор фото: Володимир Явнюк. Звісно, коли "вкрали" фото в усі Черкаські сайти з новинами, то авторів вказувати не потрібно.
301 підпис з 500
необхідних