Електронні Петиції Черкаси Офіційний портал міської ради,
міського голови, виконавчого комітету

Суть звернення:

Робота валідаторів- робота кондукторів.

Прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора): Зозулева Марія Олександрівна
Статус: Збір підписів
Петиція: Че/2502-еп. Подана 24.06.2025
Дата початку збору підписів: 27.06.2025
Текст електронної петиції:

З кожним днем все більше і більше росте нервовість кондукторів автобусів на тему валідаторів. Спитати – нічого не можна, не проходить оплата – кондуктор навіть слухати не буде- «піна з рота»- кричить виходьте з автобусу; говориш їм що зараз дзвонитимеш у Смарт тікет- кондуктор кричить, нічого не чує, тріпає нерви. Навіть хвилини не дають що б розібратись та подзвонити. Чи є вина пасажира в тому що валідатор висить, чи картка відає помилку?- вважаю що ні. То чому людина на робочому місці(кондуктор) дозволяє собі таке відношення до клієнта (пасажира)? Відповідь проста – не зацікавленість кондукторів. Як кажуть самі кондуктори- їм їх «навісили».
Коли скупляєшся у магазині та знайшов про термінований товар, чи щось не так з видом товару і тд – звернення до продавця, зауважу – до продавця !максимум до адміністратора. А не до виробника продукції. Так само має буди і в автобусах – не працює валідатор – питання до кондуктора, а він вже вирішує усе далі.
Розумію, стане питання мотивації кондукторів- але це не має стосуватись пасажира.
Якщо вже пасажир сам вирішує усі питання- то стимулювати треба пасажира. Вважаю що в такому випадку вартість проїзду по валідаторах має бути меншою : компенсація пасажиру інтернету- на переписку з смарт тікетом чи компенсація оплат дзвінків, а також на Валерьянку –бо це все нерви.
Знаю, знайдуться люди які стануть на бік кондукторів та скажуть – вони теж люди, ночами із за тривог не сплять, всі на стресі і тд. Але, зайдіть наприклад у магазини Комфі чи Фокстрот- продавці теж на робочому місці і так само зі своїми проблемами, але хоч раз «з порогу» хоч один продавець дозволив собі повисити голос? Ні! Всі привітні і з посмішкою, з питаннями «чим вам допомогти». Якщо кожен на робочому місці буде на іншого гарчати – то нам і ворогів не треба буде.
Тепер що до роботи валідаторів- чому у тролейбусах вони працюють а в атобусах ні? Чому повернення коштів якщо зламалась маршрутка- тим хто оплачував готівкою- зразу, а тим хто по валідатору- при зверненні і написанні заяви аж через тиждень? Чому частенько оплата проходить аж через декілька годин а інколи навіть під ранок наступного дня? Чому червоненькі валідатори – при оплаті видають у банків «сплата заборгованості» а не оплата проїзду?(це блокує картки і треба дзвонити в Смарт тікет і оновлювати дані)
Наскільки я знаю зараз проходить транспортна реформа, тому прошу міск раду та пана Отрешка С. розглянути можливості:
1.створити таємну комісію по перевірці кондукторів-їх відношення до пасажирів, ставлення до вирішення проблем з валідаторами. Зробіть офіційну сторінку куди можна скаржитись на конукторів, чи водїїв. Штрафуйте та звільняйте тих не вміє себе поводити. А також було б добре – що б люди знали «цих героїв»
2. Все ж знайти можливість прив’язки кондукторів до валідаторів (не знаю, доплачуйте чи що- бо вартість то проїзду підняли – має бути і покращення)
3.Було б добре що б валідатори видавали квиточки-спокійніше буде і кондукторам і пасажирам.

P.S Щоб не виникло питання що я одна не вдоволена, у Фейсбуці є група Транспорт Че.Громадськй контроль - там багато скарг на роботу як валідаторів так і кондукторів.

Перелік осіб. які підписали Електронну Петицію


До кінця збору підписів залишилося 30 днів
Підтримати електронну петицію
Загальна кількість осіб, які підписали електронну петицію:

1 підпис з 500
необхідних

Поділитися: