Зробити вулицю Лазарєва пішохідною в рамках експерименту
Вулиця Лазарєва знаходиться у самісінькому центрі міста й щодня нею гуляє дуже багато людей. Зараз вона використовується переважно, як велика парковка, а враховуючи те, що трафік на ній мінімальний її завжди перебігають у не дозволених місцях, бо з одного боку знаходиться затишний сквер за ОДА, а з іншого багато улюблених містянами кав'ярень та кафе. Мінусів в історії зі створенням пішохідного простору на вулиці нуль, фактично для людей це один громадський простір, який чомусь розділений взагалі не потрібною вулицею, що веде нізвідки в нікуди. З іншого боку будівлі ОДА є вулиця Байди Вишневецького, що користується попитом автомобілістів й сполучає Митницю з центром міста через Замковий узвіз. Нащо поруч потрібна ще одна автомобілізована вулиця, якою практично ніхто не їздить, адже з одного боку вона впирається у Сквер Юність, а з іншого у фасад будівлі на Хрещатику - не відомо. Черкасам як місту конче треба пішохідна вулиця. За приклад можна взяти нещодавній досвід міста Київ де кілька років тому зробили пішохідною так само не потрібну вулицю Павла Скоропадського (нині Бессарабський проїзд) між Бессарабським ринком й торговим центром Арена-сіті на Хрещатику. З іншого боку Бессарабський ринок огинала магістральна вулиця Басейна, а Бессарабський проїзд теж використовувався як великий паркінг, що в час пік стояв у заторах. Чи стало від цього краще? Сто відсотків. Це місце одразу стало новим центром тяжіння для мешканців та гостей столиці. Залишити проїзд можна лише для мешканців будинків розташованих на вулиці, а також вантажівок, що підвозитимуть їжу в заклади харчування.
Розраховую на далекоглядність в планах органів влади міста Черкаси, що прагнуть зробити його сучасним, європейським обласним центром.