Скарга на ПАТ "Черкасиобленерго"
Тема: Скарга на систематичні порушення в роботі ПАТ "Черкасиобленерго"
шановний пане Мере!
Житель міста Черкаси, змушений звернутися до вас зі скаргою на роботу ПАТ "Черкасиобленерго", яка продовжує погіршуватися, створюючи значні проблеми для жителів міста. У зв'язку з цим хочу надати хронологію найбільш серйозних порушень та проблем, що свідчать про халатність і некомпетентність даного підприємства.
Хронологія подій та докази
Вересень 2023 року:
У вересні 2023 року значна частина міста Черкаси залишилася без електроенергії через велику аварію на електромережах. Оперативні служби не змогли вчасно усунути проблему, що призвело до тривалих перебоїв у подачі електроенергії. Внаслідок аварії постраждали цілі мікрорайони, які залишилися без світла на тривалий час(https://korrespondent.net/ukraine/4600183-v-cherkassakh-yschez-svet-yz-za-avaryi-na-elektrosetiakh).
Лютий 2024 року:
Черкасиобленерго зіткнулося з серйозними проблемами через хакерську атаку та рейдерські дії, що призвело до блокування роботи підприємства та порушення управління. Це стало причиною подальших проблем з організацією роботи та реагуванням на аварії, що погіршило ситуацію з енергопостачанням у місті(https://gordonua.com/news/localnews/v-cherkasioblenerho-zajavili-o-khakerskoj-atake-i-rejderskikh-dejstvijakh-1700115.html
https://my.ua/news/cluster/2024-03-07-khakery-slomali-reestr-miniusta-i-zablokirovali-rabotu-cherkassyoblenergo).
Постійні затримки та недотримання графіків відключення світла:
Протягом 2023 і 2024 років мешканці Черкас неодноразово скаржилися на недотримання графіків відключення та включення світла. Незважаючи на встановлені графіки, електроенергію можуть вимикати раніше або вмикати пізніше, що призводить до значних незручностей і матеріальних збитків для громадян. У деяких випадках електроенергію можуть вмикати на короткий період і потім знову вимикати, що створює ризик пошкодження побутової техніки.
Корупційні скандали:
Керівництво Черкасиобленерго неодноразово підпадало під розслідування через підозри у розтраті коштів та корупційні дії. Ці проблеми стали причиною зниження якості обслуговування та погіршення роботи компанії загалом. Розслідування, проведені Генеральною прокуратурою України, показали, що керівництво підприємства було залучене в незаконні схеми з виведенням коштів, що додатково підриває довіру до даної організації(https://www.kharkovforum.com/threads/genprokuratura-podozrevaet-direktorov-cherkassyoblehnergo-i-xarkovoblehnergo-v-rastrate-imuschestva.4853382/).
Проблеми з доступністю та якістю роботи служби підтримки:
Численні скарги від жителів вказують на неякісну роботу служби підтримки. Жителі міста стикаються з хамським ставленням співробітників, довгим очікуванням на лінії, а іноді й неможливістю додзвонитися до оператора. Це посилює загальну ситуацію та викликає справедливе невдоволення серед громадян.
Висновок і вимоги
Враховуючи викладене, прошу:
Провести комплексну перевірку роботи ПАТ "Черкасиобленерго", зокрема на предмет дотримання графіків подачі електроенергії та якості обслуговування споживачів.
Забезпечити належне функціонування служби підтримки з оперативним та ввічливим обслуговуванням клієнтів.
Вжити заходів для запобігання подальшим порушенням і усунення існуючих проблем, включаючи заходи щодо посилення контролю за діями керівництва компанії.
Сподіваюся на вашу увагу до даної проблеми та оперативне вирішення питання.
З повагою.
Збір підписів завершено
23 підписа з 500
необхідних