Провести перевірку пасажиропотоку маршруток
Водії маршруток постійно говорять про те, що ціна за проїзд занижена та не відповідає дійсності. Нещодавно депутат в Черкаських новинах прокоментував, що неможливо порахувати пасажиропотік в маршрутних таксі міста, тому влада Черкас йде на поводу водіїв, які постійно шантажують не виходом на роботу, і піднімає щорічно тариф.
Шановні! А чому неможливо порахувати людей? Це ж не просо в мішку і не цукор в пачці! Можливо. Треба бажання та перевіряючих. В наших департаментах, мерії та контролюючих установах сидять сотні таких людей, які могли б протягом місяця перевірити кількість пасажирів, або рахувати виручку за день, або ж залучити до цього студентів, як робилось це в радянські часи. Це ж проста математика – вийшов, зайшов – вирахувати кількість людей, і виділити на це лише один місяць, щоб вивести середнє. Чомусь не вигідно це тепер перевіряти та не актуально, тому що простіше вкрасти гроші з кишень пасажирів, встановивши не обґрунтовані ціни.
Навіть якщо звичайна людина грубо порахує, то я думаю, що ціна за проїзд повинна бути зараз не більше 4-6 грн, якщо не менша. В Черкасах 300000 тисяч жителів, 1/3 точно користується транспортом як мінімум двічі на день. Решта 2/3 ходять пішки, їздять тролейбусом (більшість пільговиків) або власним авто. Якщо порахувати, що 100000 людей двічі їздять щодня (відкидаємо навіть тих, хто двічі їздить), виходить в день виручка 1 млн. 800 000 тис грн, поділити на 120 машин в місті (які не завжди виходять всі на маршрут), виходить 15.000 грн щодня виручка, нехай навіть 10000 (5000 відкидаємо на тролейбуси, хоча вже й так відкинули), множимо на 30 днів, виходить 300000 - 450000 грн в місяць приблизно, мінус 20000-30000 тис з/п водія і кондуктора (а інколи останнього немає і зовсім), залишається 270000 – 350000 – з цього бензин і податки, мінімальний ремонт машин (нехай це буде 150000-200000, треба рахувати використання бензину і знати скільки податків сплачують підприємці), все одно при максимальних відрахуваннях залишається як мінімум 150000 – 200000 грн за місяць з кожного маршруту, (мінімум, а може й більше, просто ніхто цього за 30 років в Україні не рахував – не вважав за потрібне, так як треба ж робити націнку 300-400 %, щоб заробляти собі невидимі надбавки та відкати ) – от це і є та націнка, яка є неправомірною та не обґрунтованою, це ті гроші, які перевізники сплачують з кожного маршруту за «виграні» тендери в кармани влади, це сотні тисяч і мільйони. А нам залишається сплачувати ціну, яка вища вдвічі або й втричі, чим повинна бути. Я вважаю, що це явище популярне по всій Україні і робиться по домовленості нашої влади, і це лише одна з багатьох ланок, де використовується корупція і обман людей.
Може досить вже дурити людей та красти наші гроші на відкати? Шановні депутати, можливо, ви вже почнете жити на одну заробітну плату, як ми, як пенсіонери на пенсію 2300 і думати йти пішки чи їхати за 18 грн, чи купити хліба на ці гроші (тому що пенсіонери можуть вибрати тільки щось одне) – ваші офіційні доходи, до речі, у вас дуже гарні на відміну від більшості черкащан, як мінімум більші вдвічі-втричі, а з преміями, то взагалі сума виходить чудова. Почніть жити чесно - без усіляких добавок і корупційних схем, будьте ближчі до людей. Навіщо ви прийшли до влади?
Прошу провести перевірку пасажиропотоку в маршрутках, можливо, навіть задіяти незацікавлених та незалежних експертів та перевіряючих, щоб визначити обґрунтованість діючого тарифу. Провести перевірку прозоро та відкрито, задіяти засоби масової інформації, телебачення і чесний контроль.
Подумайте, чи може людина або пенсіонер витратити в день 20-30, а в кого діти – 40-50 грн на проїзд в день, маючи пенсію 2300 або з/п 5000-6000 грн.
Повторюсь, думайте про людей, шукайте інвестиції та купуйте машини з меншим використанням палива, переходьте на екологічно чистий транспорт та дешевший, вдосконалюйте якість обслуговування людей, але не за рахунок бідноти, а власними силами і розумом. Зробіть місто Черкаси чистим, з використанням екологічного та дешевого транспорту.
Збір підписів завершено
72 підписа з 500
необхідних