Навести лад в маршрутках або повернути попередні ціни!!!
Доброго дня, шановна мерія міста Черкаси! Велике питання назріло до болючості: коли нарешті в нас буде лад в маршрутках?
Ціну підняли на 40 % (зарплату на 20% - це так, для порівняння), а сервіс обслуговування став ще набагато гірший та паскудніший ніж було.
01.03.2021 їхала по Чорновола на маршрутці №31 в соснівку в лікарню, кондуктор відсутній, пасажири до середини маршрута вже були озвірівші від передавання коштів, я також завелась і піднявся тиск (їхала в лікарню з одним, доїхала ще з одним симптомом). Людина однією рукою тримається за поручень, другою тримає сумку - чим передавати кошти водію ? - ЗУБАМИ!!!??? В салоні людей набито повно - 40-50 осіб, це КАРАНТИН??? Чому тролейбуси беруть тільки сидячі? Чому нерівні права? Тому що маршрутки дають "откати" в кишеню? А тролейбусна виручка йде в бюджет? Чим тролейбус відрізняється від маршрутки у відношенні карантину?
03.03.2021 їхала також №31 по тому ж маршруту теж в лікарню. Кондуктор з'явилась на середині маршруту не в зрозумілому стані, стала коло водія і відмовлялась збирати кошти, стояла для краси і для того, щоб давати білетики, людей знову заставляли передавати кошти. Люди в салоні сварились і обурювались, але це не бралось до уваги ні водієм ні кондуктором.
05.03.2021 їхала №29 теж не було кондуктора. Шановна громада! Куди поділись кондуктори? І чому цю функцію повинні виконувати містяни за такі скажені гроші???
І переживати, що їм не додадуть сдачу до хвоста салона?
15.03.2021 їхала №24 з сімсотки близько 16,30 і мене обурила відповідь кондуктора на повідомлення жінки з дитиною, що в них пільги, на що кондуктор нагло відповіла, що в карантин пільги не дійсні. А набивати маршрутку під завязку в карантин дозволено???
Часто чую, як в кондуктора немає сдачі дрібних коштів, і вони можуть собі дозволити не дати сдачу і провезти людей за 10 грн. Це що за жах і обкрадання людей? Ми ще не в Америці, щоб залишати такі чайові.
Довожу до вашого відому, що я рідко користуюсь громадським транспортом,але майже завжди з скандалом, розборками і хамством. Одиниці кондукторів і водіїв є толерантними, чемними та культурними (1 на 30). За два тижня, що я їздила до лікарні у мене тільки негативні спогади та негативні і жахливі емоції від поїздок в маршрутках, для мене це стрес і зірване здоров'я.
Виникає питання: чому ми, жителі міста, за таку велику плату (знаходячись в центрі Україні та центрі Європи) повинні терпіти цей "беспрєдєл", хамство, наглість, відсутність якості обслуговування. І відсутність з боку влади контролю якості обслуговування, хоча це питання постійно піднімається.
Пане мер, прийміть міри та докажіть, що Ви достойні другого терміну.
Збір підписів завершено
246 підписів з 500
необхідних