Передбачити в новому Генплані забудови Черкас пропорційні обсяги забудови центру міста та інших районів
Забудова центру міста вже створила транспортну блокаду декількох центральних кварталів. Зі збільшенням кількості автомобілів ситуація буде ще погіршуватись. Подальша забудова, в тому числі офісними та торговими приміщеннями, створює ще більшу відвідуваність центру мешканцями міста. Водночас на периферії немає можливості іноді отримати послуги чи товари, знайти робочі місця, і тому доводиться їхати в центральні райони міста.
На прикладі Києва, коли місто поділено на спальні зони та зони з робочими місцями, можемо бачити потік людей два рази на день, які третину дня проводять в транспортних корках.
Необхідно розвантажувати центр та створювати нові робочі місця в інших районах, ближчих до спальних, щоб зменшити потребу в транспорті (і громадському, і приватному).
Збір підписів завершено
13 підписів з 500
необхідних